THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 1, 2009

" SOURCE OF A LIFE "

apa yang korang paham pasal apa itu kehidupan?
bagi aku,ak nampak kehidupan tue more kepada cerita..dan andala pengarangnya.
tapi bagaimana anda mendapat source kepada cerita anda??kalau tanya aku,source yang aku pakai dalam menghiasi kisah hidupku adalah PERNIAGAAN..kenapa??
aku dulu memang orang yg sgt2 loser dalam perniagaan,aku xpernah amik tau pn pasal nie..aku studentla,watpela aku nk tau psl menda2 ngarut camnie..btol tak?tapi......ape yang aku cakap dulu tue lebih mengarut n NONSENSE! rupa2nya perniagaan ini membawa aku ke alam yang sebenar n metropolitan,berjumpa dengan macam2 jenis org,berkongsi macam2 cerita..(tapi banyak menipula,hahaha) dan yang paling penting memiliki macam2 aset..WaHH!!!
tapi aku yakin,korangpun ader source utk menghiasi perjalanan hidup korang..kan?
agak2 same kew?hehehehehehe..wish you all gudluck! tenkiiuuu...=)

0 comments: